Reklam
Reklam

Mehmet Ali Şahin, Oyunu Safranbolu’da Kullandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Haziran, 2015 17:06 tarihinde yayınlandı
0

Milletvekilliği, üç dönem kuralı nedeniyle bugün sona eren AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Karabük Milletvekili Mehmet Ali Şahin, Safranbolu İlçesindeki Vilayetler Birliği Ortaokulunda oyunu kullandı.
Mehmet Ali Şahin, Vilayetler Birliği Ortaokulunda 1065 numaralı sandıkta görevlilerle tokalaştıktan sonra oyunu kullandı. Oy kullanma görevinin ardından gazetecilere açıklama yapan Şahin, Türkiye’nin son 15 ay içinde 3’üncü seçimini gerçekleştirdiğini söyleyerek, “Milletimize takdirlerimi sunmak istiyorum. Demokrasiye sahip çıkıyorlar. Kendi oylarına, iradelerine, Türkiye’nin geleceğine sahip çıkıyorlar. İnanıyorum ki bu seçimde de iştirak yüksek olacaktır. Bu halkımızın demokrasiye olan inancını aynı zamanda ifade etmektedir. Ben de Türkiye Cumhuriyetinin bir vatandaşı olarak vatandaşlık görevimi yerine getirdim ve oyumu kullandım. Bu seçimlerin ülkemiz için, vatanımız için, halkımız için hayırlı sonuçlar getirmesini diliyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin