BARTIN Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Kozcağız Belediyesi, farklı birimlerde kullanılmak üzere 6 yeni aracı yapılan törenle belediye araç filosuna dahil etti.
Çoğu hibe yoluyla alınan toplam 6 aracın hizmete girecek olması sebebiyle belediye önünde düzenlenen araç tanıtım törenine Belediye Başkanı Mustafa Karaman, AK Parti İl Başkanı Yaşar Arslan, il Genel Meclis Üyesi Regaip Bayraktar, teşkilat mensupları, cami imamları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Çoğu hibe yoluyla alınan 1 adet cenaze aracı, 1 adet arazöz, 1 adet otobüs, 1 adet itfaiye, 1 adet otomobil, 1 adet çöp kamyonu olmak üzere toplam 6 araç kurban kesilerek dualar eşliğinde hizmete kazandırılmış oldu.
Törende konuşma yapan Başkan Karaman, “Yaptığımız girişimler sonucunda Milletvekilimiz Yılmaz Tunç’un katkıları ile belediyemize 6 araç daha kazandırmış olduk. Belediyemize kazandırmış olduğumuz bu araçların Kozcağız’a hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Allah hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin inşallah” dedi.
Kozcağız’da devam eden alt yapı çalışmaları nedeniyle haliyle çamur olan yollardan bahseden Başkan Karaman, vatandaşlara gösterdikleri sabır ve anlayıştan dolayı teşekkür etti. Alt yapı çalışmaları tamamlanınca yeni proje ile ana cadde ve ara caddeleri yeniden düzenlenerek Kozcağız’a yakışır hale getirileceği müjdesini verdi.
Yaptığı yatırımlardan dolayı Belediye Başkanı Karaman’ı tebrik eden AK Parti Bartın İl Başkanı Yaşar Arslan yaptığı konuşmada, “Öncelikle Başbakanımız başta olmak üzere Milletvekilimiz Yılmaz Tunç’a verdiği desteklerden dolayı teşekkür ediyorum. Kozcağız’da güzel yatırımlar yapılıyor. Kozcağız barajı sel kapanı barajı çalışmaları Kozcağız’ın geleceğine ışık tutuyor. Tekrar Belediye Başkanımızı bu yatırımlarından dolayı kutlar Kozcağız halkına hayırlı uğurlu olmasını diler saygı ve sevgilerimi sunarım” dedi. Yapılan duaların ardından kurban kesilerek araçlar hizmete kazandırılmış oldu.


Kozcağız Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirdi
Karabük’te asfalt sezonu başladı
Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.
Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.
Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.


