Reklam
Reklam

Korona virüs vakası çıkan sokak karantinaya alındı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
12 Haziran, 2020 21:29 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu ilçesinde 3 korona virüs (Covid-19) vakasının görüldüğü sokak karantinaya alındı.
Safranbolu Kaymakamı Fatih Ürkmezer, gazetecilere yaptığı açıklamada, İsmetpaşa Mahallesi Beşgöz Sokak’ta birden fazla pozitif vakaya rastlandığını belirtti. Ürkmezer, temaslı vakaların fazlalığı nedeniyle virüsün yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla Beşgöz Sokak’ta 13.06.2020 tarihi saat 00.00’dan itibaren 27.06.2020 tarihi saat 00.00’a kadar giriş çıkışların izne bağlı olmak kaydıyla karantina altına alınmasına karar verildiğini kaydetti.
Pozitif vaka sayısının 3 olduğu öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin