Reklam
Reklam

Kestiği Ağacın Altında Kalan Orman İşçisi Öldü

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
14 Mayıs, 2016 16:28 tarihinde yayınlandı
0

Yenice ilçesinde ormanlık alanında kesim yaparken devrilen ağacın altında kalan orman işçisi hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, olay saat 16.00 sıralarında Çamlıköy Köyü ormanlık alanında meydana geldi. Yenice Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı sahada kesim yapan Şevki Yirmibeş (48), devrilen ağacın altında kaldı. Diğer işçilerin haber vermesiyle gelen sağlık ekipleri Yirmibeş’in öldüğünü belirledi. Yapılan incelemelerin ardından Şevki Yirmibeş’in cesedi Yenice Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili ilçe Jandarma ekipleri soruşturma başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin