Reklam
Reklam

Kesilen ağacın çarptığı genç hayatını kaybetti

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
18 Ağustos, 2020 14:36 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te ormanda kesim yapan 17 yaşındaki genç, kesilen ağacın çarpması sonucu hayatını kaybetti.
Yenice ilçesinde yaşayan 17 yaşındaki Alper Arslan, babası ile birlikte Sarıot mevkisine ağaç kesmeye gitti. Ağaç kesildiği sırada yanındaki babası Alper Arslan’ın yere düştüğünü gördü. Arslan’ın yerde hareketsiz halde yattığını gören babası Osman Arslan, durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verdi. Ekipler, Arslan’ın hayatını kaybettiğini belirledi. Arslan’ın cesedi, jandarma olay yerine inceleme ekiplerinin çalışması sonrası Yenice Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin