Reklam
Reklam

KBÜ’de Aşı Uygulama Merkezi kuruldu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
28 Eylül, 2021 10:22 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Üniversitesinde İl Sağlık Müdürlüğü tarafından pandemi ile mücadele kapsamında Karabük’e gelen öğrenciler arasında aşı olmamış öğrencilerin tespiti, bilgilendirilmesi ve aşılarının yapılması amacıyla Öğrenci İşleri Merkezi binasının zemin katında “aşı uygulama merkezi” kuruldu.

Karabük Üniversitesi Koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle yaklaşık bir buçuk yıl aradan sonra öğrencilerine kapılarını tekrar açtı. Karabük İl Sağlık Müdürlüğü KBÜ’de aşı olmamış öğrencilerin tespiti, bilgilendirilmesi ve aşılarının yapılması amacıyla “Aşı Uygulama Merkezi” kuruldu. Kurulan aşı merkezinde aşı olmak isteyen, öğrenciler ve personel randevu almadan işlemlerini gerçekleştirebilecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin