Reklam
Reklam

KBÜ ile Bem-Bir-Sen Arasında İş Birliği Protokolü

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
25 Haziran, 2016 14:33 tarihinde yayınlandı
0

 

Karabük Üniversitesi (KBÜ) ile Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (Bem-Bir-Sen) arasında, lisansüstü eğitim alanında iş birliği protokolü imzalandı.

Rektör Prof. Dr. Refik Polat ve Bem-Bir-Sen Karabük İl Başkanı Yılmaz Çelen tarafından imzalanan protokolün imza töreni Karabük Üniversitesi rektörlük makamında yapıldı.

İmzalanan protokol ile Bem-Bir-Sen genel merkezi ve genel merkeze bağlı tüm şubeler ile temsilciliklerde, sendika üyelerinin tümü için; meslekleri ile ilgili gelişmeleri takip etme, bilgi ve becerilerini artırmalarına yönelik lisansüstü eğitim almaları amaçlanıyor.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin