Reklam
Reklam

Kayın Üretimi ve Tensil Toplantısı Yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
10 Ağustos, 2016 14:07 tarihinde yayınlandı
0

 

Kayın Üretimi ve Tensil Toplantısı  Kayın üretimi yapan Bölge Müdürlüklerinin katılımıyla Karabük Orman İşletme Müdürlüğü sosyal tesislerinde yapıldı. Düzenlenen toplantıya İşletme ve Pazarlama Daire Başkanı Kenan Akyüz, Silvikültür Daire Başkanı Halis Ömür ile Kastamonu Orman Bölge Müdürü Hüseyin Dinçer, Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel ile Amasya, Bolu ve Zonguldak Orman Bölge Müdür Yardımcıları, Amasya, Bolu, Kastamonu ve Zonguldak Orman Bölge Müdürlüklerinin İşletme ve Pazarlama ve Silvikültür Şube Müdürleri ile Ulus, Dirgine, Yenice, Safranbolu ve Karabük İşletme Müdürleri katıldı.

Toplantıda 2016 yılında kayın üretiminin durumu, satışlar, pazarlık oranları ve izlenecek satış politikalarının yanı sıra kayında tensil çalışmalarının irdelendi. Toplantı yapılan değerlendirmenin ardından sona erdi.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin