Reklam
Reklam

Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar

kastamonuda genclik yuruyusu doganin tadini cikardilar fxzGrAV2
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
03 Haziran, 2026 20:15 tarihinde yayınlandı
0

Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde düzenlenen gençlik yürüyüşüne katılan vatandaşlar ve öğrenciler, Akgöl Tabiat Parkı’nda doğanın tadını çıkarttı.

Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde Gençlik Haftası kapsamında doğa yürüyüşü gerçekleştirildi. Hanönü Kaymakamı Emre Oktay, Hanönü Belediye Başkanı Metin Yamalı, protokol üyeleri, gençlerin katılımıyla gerçekleşen yürüyüş, Hanönü-Ayancık kara yolu Akgöl Kavşağı’nda başladı. Yürüyüşe katılan gençler, ellerindeki Türk bayraklarıyla yaklaşık 7 kilometre yürüyerek Akgöl Tabiat Parkı’na ulaştı. Tabiat parkında son bulan yürüyüşün ardından katılımcılar manzaranın tadını çıkardı.

Yürüyüş, yemek ikramıyla sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin