KASTAMONU İstanbul’dan Ramazan Bayramını geçirmek için Kastamonu’ya gelen aile, piknik yaptıkları esnada topladıkları mantarı yemeleri sonucu zehirlendi. Edinilen bilgiye göre, Çatalzeytin’e bağlı Hacıreis Sökü köyü yakınlarındaki Çaşor Yaylası’na piknik için giden 2 aile, ormanda buldukları mantarı toplayarak yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan 9 kişi, 112 Acil Servis ekiplerince Çatalzeytin Devlet Hastanesine kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalenin ardından zehirlenen Rasim Çay (75), Refik Çay (45), Aynur Çay (30), Ceyda Nur Çay (12), Şükrü Çay (16), Muhammet Çay (7), Mustafa Çay (4), Mustafa Yılmaz Ünlü (41) ve Şenay Ünlü (3), Abana, Bozkurt, İnebolu, Devrekani, Türkeli ve Çatalzeytin ilçelerinden gelen ambulanslarla Kastamonu Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesine sevk edildi. Rasim Çay, Aynur Çay ve Refik Çay, yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınırken, diğer zehirlenenler de taburcu edildi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem
Eşini boğup kahve kupasıyla yüzünü parçalayan koca hakkında ağırlaştırılmış müebbet talebi
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem