Reklam
Reklam

Kastamonu Üniversitesi Judo Takımı, Türkiye ikincisi oldu

kastamonu universitesi judo takimi turkiye ikincisi oldu McuVW2QQ
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
21 Mayıs, 2025 00:37 tarihinde yayınlandı
0

Kastamonu Üniversitesi Judo Ekibi, Üniversiteler Ortası Judo Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikinciliği elde etti.

Kastamonu Üniversitesi, Trakya Üniversitesi konut sahipliğinde Edirne’de gerçekleştirilen Üniversiteler Ortası Judo Türkiye Şampiyonası’ndan ikincilikle döndü. Türkiye genelinden birçok üniversitenin katıldığı tertipte Kastamonu Üniversitesi Judo Ekibi, 12 atlet ile yer aldı ve karşılaşmaları yedi dereceyle tamamladı.

Şampiyona mühletince karşılaşmalarda yer alan Kastamonu Üniversitesi atletlerinden Müberra Güneş altın madalya kazandı. Ayben İn, kendi sıkletinde gümüş madalya alırken, açık sıklette altın madalya elde etti. Feryat Gönültaş da gümüş madalya aldı. Arda Cenker Yaz, Muhammed Yazıcı ve Nimet Kaniyolu ise bronz madalya kazanan isimler ortasında yer aldı.

Alınan dereceler sonucunda, Kastamonu Üniversitesi Bayan Judo Grubu genel sıralamada Türkiye ikincisi oldu.

Kastamonu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal, derece elde eden sporcularımı ve katkı sağlayan antrenörleri tebrik ederek, çalışmalarında muvaffakiyetler diledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin