Reklam
Reklam

Karantinaya alınan iki köyde sessizlik hakim

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
10 Nisan, 2020 11:43 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu ilçesinde yeni tip korona virüs (Covid-19) vakalarının fazla olması nedeniyle karantina altına alınan iki köyde sessizlik hakim oldu.
İlçeye bağlı Bağcığaz köyü Rahmanoğlu Mahallesi ile Cücahlı köyü Sarıoğlu Mahallesi korona virüs vakalarının fazla olması dolayısıyla karantinaya alındı.
Covid-19 enfeksiyonunun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla iki köyün mahallelerinde 14 günlük karantina süreci başlarken, jandarma ekipleri köye giriş çıkışları izne bağlı olarak gerçekleştiriyor. İki köyün mahallelerinde sessizlik hakim oldu.

Bizi sosyal medyadan takip edin