Reklam
Reklam

Karabük’te Okul Kantinleri ve Yemekhaneler Denetlendi

GEE
Mustafa Akgün Avatarı
Mustafa Akgün tarafından
03 Ekim, 2025 13:09 tarihinde yayınlandı
0

Yeni eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Karabük İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri okul kantinleri ve yemekhanelerinde gıda denetimleri gerçekleştirdi.

İl Tarım ve Orman Müdürü Yasin Önder’in de katılımıyla yapılan denetimlerde, öğrencilerin sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşabilmesi için kantinlerde hijyen, ürün saklama koşulları ve mevzuata uygunluk kontrol edildi.

Müdür Önder, denetimlerin eğitim-öğretim yılı boyunca düzenli olarak devam edeceğini vurgulayarak, velilerin de karşılaştıkları olumsuzlukları  ALO 174 Gıda Hattı  üzerinden bildirebileceklerini hatırlattı. Karabük İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, sağlıklı nesillerin yetişmesi için okul kantinlerinde denetimlerin aralıksız süreceğini açıkladı.

Bizi sosyal medyadan takip edin