Reklam
Reklam

Karabük’te Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
12 Ocak, 2015 15:41 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.
Edinilen ilgiye göre, merkeze bağlı Fevzi Çakmak Mahallesi Aras Sokaktaki evinde yalnız yaşayan Cevdet Kaya (63)’dan haber alamayan oğlu Uğur Kaya, eve gelerek kapıyı çalmasına rağmen açan olmadı. Bunun üzerine kapıyı kırarak içeri giren Kaya, babasını yatakta hareketsiz görünce durumu polisle sağlık ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Cevdet Kaya’nın öldüğünü belirledi. Kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen iki çocuk babası Kaya’nın cesedi, savcının incelemesinin ardından otopsi için Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna gönderildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin