Karabük Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Periodontoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Diş Hastalıkları, Tedavi Cerrahisi ve İmplatoloji Uzmanı Yrd. Doç. Dr. Gülhan Ünal Kocaman, Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde göreve başlıyor. Kocaman, Üniversitede görevli öğretim üyesi olarak Türkiye’de ilk defa görevlendirilerek Sağlık Bakanlığı’nda çalışan ilk Diş Hekimi oldu.
Karabük Üniversitesi ile Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi arasında Türkiye’de ilk olma özelliği olan afilasyon protokolünde çalışmalar tüm hızıyla sürerken, Diş Hekimliği Fakültesi Periodontoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Gülhan Ünal Kocaman Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde göreve başlıyor.
Konuya ilişkin açıklama yapan, Üniversite Diş Hekimliği Fakültesi Periodontoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Yrd.Doç.Dr. Gülhan Ünal Kocaman; “Karabük doğumluyum. Bu topraklarda doğup büyüdüm. Lisans ve doktora eğitimini Atatürk Üniversitesi’nde tamamladım. Ağustos 2014’de Karabük Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Periodontoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi olarak göreve başladım. İki gün içerisinde de Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde göreve başlayacağım. Karabük’te olmaktan ve doğup büyüdüğüm yere hizmet etmekten dolayı çok mutluyum” dedi.
Diş eti hastalıkları için de bilgi veren Kocaman; “Diş eti hastalıkları toplumumuzun diş kayıplarının %70’ini oluşturuyor. Bu nedenle Periodontol tedavi yani diş eti tedavilerinin yapılması gerekiyor. Diş eti hastalıklarını nasıl anlıyoruz. Diş eti kızarıklıkları, kanama, dişlerin çürüksüz yere sallanması, bunlar diş eti hastalıklarının işaretidir. Şimdiye kadar uzman olmadığı için bu dişler ya çekime gidiyordu ya da diş kayıpları ile sonlanıyordu. Bundan sonraki dönemde diş eti hastalıklarının tedavisini yapacağız. Dişlerimize de implat tedavisi gerçekleştirebileceğiz” dedi.
Ağız ve diş sağlığı problemlerinin halk sağlığı açısından önde gelen problemler arasında yer aldığını vurgulayan Rektör Prof. Dr. Burhanettin Uysal, “İnsanlarımızın ihtiyacı olan hizmeti gerektiği zaman gerektiği yerde onlara sunabilmeliyiz. Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapılan başarılı teşhis ve tedavilere paralel olarak Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde diş eti hastalıklarında başarılı teşhis ve tedavilere imza atılacaktır. Bu konuda Diş Hekimliği Fakültemizin kentimize büyük katkısı olacaktır. Karabüklü hemşehrilerimiz diş eti hastalıklarında da şifa aramak için Karabük dışına çıkmayacaklar. Teşhis ve tedavileri Karabük’te Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde yapılabilecektir. Karabük Halkına sunulan sağlık hizmetinin kalitesinin artırılması için Karabük Üniversitesi ve Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği koordineli olarak çalışmaktayız. Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde göreve başlayacak olan Öğretim Üyemiz Yrd. Doç. Dr. Gülhan Ünal Kocaman’a başarılar diliyor, hastalarımıza şifa olan tüm arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum” dedi.


Karabük’te Bir İlk Daha
Karabük’te asfalt sezonu başladı
Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.
Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.
Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.


