Reklam
Reklam

Karabük’te 2 çocuk 20 aracı çizerek zarar verdi!

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
12 Ocak, 2024 10:03 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te iki çocuğun park halindeki yaklaşık 20 aracı çizerek zarar verdikleri anlar güvenlik kamerasına yansıdı.

Olay, Kayabaşı Mahallesi Karadeniz Caddesi’nde meydana geldi. Sokakta yürüyen 2 çocuk, park halindeki yaklaşık 20 aracı çizerek zarar verdi. Sabah saatlerinde araçlarının çizildiğini fark araç sahipleri, güvenlik kamerasını inceleyince şaşkına döndü. Araç sahipleri güvenlik kamerasında araçlarını 2 çocuğun çizdiğini gördükten sonra polis merkezine giderek şikayetçi oldu.

VİDEO İZLEMEK İÇİN >>>TIKLAYINIZ<<<

Bizi sosyal medyadan takip edin