Reklam
Reklam

Karabük’te 17 Acemi Kasap Yaralandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Eylül, 2016 13:01 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te Kurban Bayramı’nın ilk gününde, kurban kesimi sırasında yaralanan 17 acemi kasap, hastanelik oldu.
Karabük Belediyesi tarafından belirlenen kurban kesim merkezleri ve kendilerine ait mülklerde kurban kesmek isterken yaralanan 17 kişi çeşitli yerlerinden yaralanarak kendi imkanlarıyla kent genelindeki hastanelere başvurdu.
Vücudunun çeşitli yerlerinden yaralananlar, ayakta tedavi edilerek taburcu edildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin