Reklam
Reklam

Karabükspor kahvaltıda bir araya geldi 

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
06 Aralık, 2018 12:36 tarihinde yayınlandı
0

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel, teknik ekip ve futbolcular ile bir kafede düzenlenen kahvaltı etkinliğinde bir araya geldi.
Bu hafta sahasında İstanbulspor’u konuk edecek Kardemir Karabükspor’da kahvaltı etkinliği düzenlendi. Yazıköy’de bulunan bir kafede düzenlenen kahvaltıya Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel, teknik ekip, futbolcular ve basın mensupları katıldı. Kahvaltı sonunda Yazıköy Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Deniz Tüzer, Kulüp Başkanı Mehmet Yüksel’e derneğe vermiş olduğu katkılardan dolayı plaket takdim etti ve kırmızı-mavili takıma Spor Toto 1.Lig’de başarılar diledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin