Reklam
Reklam

Karabük Defterdarlığı hizmete başladı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
10 Temmuz, 2020 12:53 tarihinde yayınlandı
0

7 Personelde Koronovirüsün pozitif çıkması nedeniyle çalışmalarına ara veren Karabük Defterdarlığı yeniden hizmet vermeye başladı.
Konuyla ilgili olarak Karabük Valiliğinden yapılan açıklamada; ““Karabük Defterdarlığı personellerinde birden fazla Covid-19 vakasının ortaya çıkması sebebi ile; İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerince filyasyon çalışması başlatılmış ve tüm personelden numune alınarak test yapılmıştır. Covid-19 Pozitif çıkan personellerimiz sağlık kuruluşlarında tedavi altına alınmış, temaslı personellerimiz ise evlerinde karantina sürecine tabi tutulmuştur.
Defterdarlığımız binasında her türlü tedbir alınmış olup, personel sayısı asgari seviyeye düşürülerek hizmet vermeye devam edilecektir” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin