Karabük Belediyesi, toplu taşıma araçlarında uygulanan 65 yaş altı ücretsiz ulaşım hizmetinin sona ereceğini duyurdu.
Belediyeden yapılan açıklamada, 2026/171 sayılı mahkeme kararı gereğince belediye toplu taşıma araçlarında uygulanan 65 yaş altı ücretsiz ulaşım hizmetinin 1 Haziran 2026 tarihi itibarıyla kaldırılacağı bildirildi.
Açıklamada, düzenlemenin hukuki zorunluluk nedeniyle yürürlüğe gireceği belirtilerek, vatandaşların anlayışına teşekkür edildi.
Karabük Belediyesi tarafından yapılan duyuruda, “Kıymetli Hemşehrilerimiz; 2026/171 sayılı mahkeme kararı gereğince, belediyemiz toplu taşıma araçlarında uygulanan 65 yaş altı ücretsiz ulaşım hizmeti, 1 Haziran 2026 tarihi itibarıyla sona erecektir. Hukuki zorunluluk gereği yürürlüğe girecek olan bu düzenlemeyi siz değerli halkımızın bilgisine sunar, anlayışınız için teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.

