Reklam
Reklam

Karabük Belediyesi Ağaç Budama Ve Peyzaj Çalışmalarına Devam Ediyor

676016d50faa1
Haber Merkezi Avatarı
Haber Merkezi tarafından
16 Aralık, 2024 15:02 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, kent genelindeki yeşil alanların korunması ve çevre düzeninin iyileştirilmesi için ağaç budama ve peyzaj çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Bu çalışmalar, şehir estetiğine katkı sağlarken, vatandaşların daha sağlıklı ve yaşanabilir bir çevrede yaşamasını sağlıyor.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, yapılan çalışmalarla ilgili açıklamalarda bulunarak, “Karabük’ün daha düzenli, estetik ve yaşanabilir bir şehir olması için ekiplerimiz gece gündüz çalışıyor. Ağaç budama ve peyzaj çalışmalarımız, doğayı koruma bilinciyle gerçekleştiriliyor ve hemşehrilerimizden büyük destek görüyor. Daha yeşil bir Karabük için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz,” dedi.

Çalışmaların, Karabük’ün daha yeşil bir şehir olmasına katkı sağlamayı hedeflediği belirtildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin