Reklam
Reklam

Kaldırımları işgal eden Esnaf uyarıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Eylül, 2016 13:21 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kentte yaya trafiğini rahatlatıcı nitelikte çalışmalar yapmaya devam ediyor.

Karabük Belediyesi’ne bağlı Zabıta ekipleri, çarşı merkezi başta olmak üzere kaldırımları işgal eden tüm esnafları tek tek denetleyerek uyarılarda bulundu. Yazılı olarak tebligat yapan ekipler, kaldırım işgaline devam edenler hakkında yasal işlem yapılacağı söyleyerek esnaflara bilgi verdi.

     Karabük Belediyesi’nin yaya trafiğini rahatlatmak ve vatandaşların zorlanmadan alışveriş yapabilmesini sağlamak amacıyla başlattığı denetimler en çok vatandaşı sevindirdi.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin