Reklam
Reklam

KADSEAH’ın 3 Aylık Çalışması Değerlendirildi

KAD jpg
Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
23 Nisan, 2024 13:18 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 2024 Yılı ilk 3 aylık değerlendirme toplantısı Karabük İl Sağlık Müdürü Op. Dr. İsmail Kara’nın katılımları ile gerçekleştirildi.

Hastane Başhekimi Doç. Dr. A. Taylan Çebi, Sağlık Bakanlığının verimlilik kriterleri doğrultusunda 2024 yılı ilk 3 aylık döneme ait tıbbi, idari ve mali konularda değerlendirmelerde bulunarak sağlık tesisi faaliyetleri hakkında bilgilendirme sunumu gerçekleştirdi.

Toplantıya;  Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Bekir Poçan, Sağlık Hizmetleri Başkan Yrd. Dr. Turhan Sarıcı, Sağlık Hizmetleri Başkan Yrd. Mustafa Mızrak, Destek Hizmetleri Başkanı Yüksel KORKUT, Destek Hizmetleri Başkan Yrd. Hakkı Yıldız, ile Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi yöneticileri katıldı. (Ramazan Öztürk)

KADSEAHin 3 Aylik Calismasi Degerlendirildi jpg

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin