Reklam
Reklam

İŞKUR’un Kura Çekimine 2 Bin Kişi Katıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
19 Eylül, 2016 13:55 tarihinde yayınlandı
0

Milli Eğitim Bakanlığı ve İş-Kur işbirliği ile düzenlenen toplum yararına çalışma programı çerçevesinde çalışanların belirleneceği kura çekimi dün yapıldı. Karabük Belediyesi’nin Kent Meydanında bulunan Belediye Nikah Salonunda gerçekleştirilen kura çekimine yaklaşık 2 bin kişi katıldı.

Karabük Merkez ve ilçelerde bulunan okullarda yardımcı hizmetli personel olarak çalışacak 102 isimin belirlendiği kura çekimi  Saat 11,00’da noter huzurunda gerçekleştirildi. Kura çekimine okullarda hizmetli personel olarak çalışmak isteyenlerin yanı sıra, kuraya katılanların yakınları da katıldı. 12 Haziran tarihine kadar okullarda yardımcı hizmetler personeli olarak çalışmak için kuraya katılanlardan isimleri çıkanlar bir hayli mutlu olurken, kurada isimleri çıkmayanların ise üzüldükleri gözlendi.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin