KASTAMONU ‘nun İnebolu ilçesinde, İnebolu Kaymakamlığı tarafından sağlıklı yaşama destek için bisiklet turu düzenlendi. Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında İnebolu’da bisiklet turu düzenledi. İnebolu Kaymakamlığı’nın sağlıklı yaşam ve obeziteye farkındalık oluşturmak için düzenlediği etkinliğe vatandaşlar yoğun katılım gösterdi. İnebolu Öğretmenevi Müdürlüğü önünden başlayıp Kızılkara mevkii arasında yaklaşık 6 kilometrelik alanda gerçekleşen etkinliğe çocuk, yaşlı, genç, kadın, erkek 200’e yakın bisikletli katıldı. Sağlık ve emniyet ekipleri tura eskortluk ederek güvenliği sağladı. Tur herhangi bir aksilik yaşanmadan tamamlandı. Etkinlik sonunda gazetecilere açıklamalarda bulunan İnebolu Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy, bu etkinliklerin sıklaştırılacağını belirterek, “İstiklal madalyalı tek ilçe olan İnebolu’da Sayın Gençlik ve Spor Bakanımızdan bizim çocuklarımız bisiklet istiyor. Biz onların taleplerini Kaymakamlık olarak bir yere kadar verebileceğiz ama Sayın Bakanlarımızdan inşallah biz destek bekliyoruz. Özellikle önümüzdeki sene için çocuklarımızı bisikletsiz bırakmak istemiyoruz. Çok güzel bir sahil bandımız var, bu sahil bandımızda da Gençlik ve Spor Bakanlığı’ndan bisiklet turu etkinlikleri düzenlemesini bekliyoruz. Bunun her türlü öncülüğünü yapmaya hazırız” dedi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya