Reklam
Reklam

İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde Haftalık Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

321 1
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
04 Mart, 2025 11:24 tarihinde yayınlandı
0

Karabük İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş başkanlığında, Müdürlüğün yöneticilerinin  katılımıyla haftalık değerlendirme toplantısı yapıldı.

Müdürlüğün Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıda, eğitim yatırımları, belirli gün ve hafta programları, Ramazan ayı etkinlikleri ile iş sağlığı ve güvenliği konuları ele alındı. İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Karabük’te eğitimin yaygınlaştırılmasına yönelik şu ifadelere yer verdi: Akbaş, “Eğitim kurumlarımızın güvenliği her şeyden önce gelir” diyerek, bu alanda yapılacak çalışmaların önemine dikkat çekti. Toplantı, eğitimle ilgili gelişmelerin değerlendirilmesi ve hafta boyunca yapılacak  çalışmaların planlaması ile sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin