Reklam
Reklam

Hanönü’nde İletişim Semineri Düzenlendi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
14 Şubat, 2015 10:53 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU Hanönü ilçesinde Kaymakamlık ve Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı personele yönelik, iletişim semineri düzenledi.
Hanönü Kaymakamlığı ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen seminer, Şehit Faruk Karagöz Ortaokulu salonunda gerçekleştirildi. Seminere, ilçedeki öğretmenler, öğrenciler, daire amirleri, sivil toplum kuruluşları ve veliler katıldı.
Psikolojik-Stratejik Danışman Sevda Güner tarafından verilen seminerde, “Kamuda Stratejik Yönetim ve Liderlik” konusu işlendi.
Ayrıca ilçede görev yapan öğretmenlere yönelik verilen seminerde, ağırlıklı olarak “Yeni Nesil İletişim Yeni Nesil Eğitmenlik” konusu üzerinde duruldu. Velilere verilen seminer de ise, etkili iletişim becerileri ve empati konuları işlendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin