Reklam
Reklam

Güce Belediyesi’nden “Foseptik değil yağmur suyu” açıklaması

guce belediyesinden foseptik degil yagmur suyu aciklamasi cDeuqv6T jpg
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
30 Ağustos, 2024 16:52 tarihinde yayınlandı
0

Giresun’un Güce Belediyesi’ne ait bir vidanjör ile Gelevera Deresi’ne foseptik atık suyu döküldüğü yönünde sosyal medyada yer alan paylaşımlar ile ilgili Güce Belediyesi yazılı bir açıklama yaptı.

Açıklamada, vidanjörden boşaltılan suyun fosseptik değil, yağmur suyu olduğu belirtilerek “Geçtiğimiz günlerde ilimiz genelinde yaşanan kuvvetli yağışın en fazla ilçemize düşmüş olması sebebiyle, vatandaşlarımızın bodrum kat ve depolarında yer yer su baskınları meydana gelmiştir. Vatandaşlarımızdan gelen talep üzerine Fen İşleri Müdürlüğümüzce bodrum kat ve depolardan su çekilerek temizlenmiştir. Görüntülerde foseptik atığı diye servis edilen yağmur suyudur. Görüntü yeni olmayıp geçtiğimiz hafta yaşanmıştır. Görüntüyü çeken vatandaş kanalizasyon atığı zannederek belediyemize şikayette bulunmuş, bahsi geçen suyun yağmur suyu olduğu kendisine de ayrıca bildirilmiştir” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin