Reklam
Reklam

GSİM’de 2024 Yılı Yönetici Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

676158cfa42fb
Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
17 Aralık, 2024 13:56 tarihinde yayınlandı
0

Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven Başkanlığında, İl Müdürlüğü Yöneticileri ile 2024 Yılının Değerlendirildiği ve 2025 Yılı’nın planlandığı Yönetici Değerlendirme toplantı gerçekleştirildi.

Soğuksu Yurdu Eğitim Salonunda yapılan toplantıya, Gençlik, Spor ve Yurt Hizmetleri Müdürleri, Şube Müdürleri, İlçe Müdürleri, Yurt Müdürleri ve Gençlik Merkezi Müdürleri katıldı.

Toplantıda Kurum yöneticilere hitap eden İl Müdürü Güven, 2024 yılındaki çalışmalarından dolayı başta Yöneticiler olmak üzere her kademedeki ekip arkadaşlarına teşekkür ederken, kamu kaynaklarının etkin ve verimli, kaynakların özellikle mali disiplin içerisinde kullanılmasına yönelik tedbirlere devam edilmesi hatırlatmasında bulundu.

Müdür Güven; Türkiye Yüzyılında gençlerin sporla buluşması, fiziksel ve mental sağlığın desteklenmesi, sosyal uyumun güçlendirilmesi ve Türkiye’nin gelecekteki başarılarının sporla desteklenmesi hedefleri doğrultusunda hep birlikte çalışmalarının gerekliliğini belirtti.

Yıl sonu işlemlerinin de ele alındığı toplantıda; 10 Binin üzerinde öğrenciye hizmet veren Yurtlar, Yurtlardaki sosyal, kültürel ve sanatsal faaliyetler, Gönüllülük faaliyetleri, iletişim toplantıları, memnuniyet anketleri, hizmet kalite standartları, sporcuların aktif şekilde kullandığı Spor Tesislerinin iyileştirilmesi, yeni tesis planlamaları, sporun tabana yayılması, başarılı sporcuların milli takımlara ve kulüplere kazandırılması çalışmaları, Türkiye Sportif Yetenek Taraması ve Spora Yönlendirme Projesi, Ulusal Projeler, Okul Sporları, Anadolu Yıldızlar Ligi ve Federasyon faaliyetleri kapsamında binlerce sporcuya ev sahipliği yapılan organizasyonlar, on binlerce öğrenci ve gencin faydalandığı Gençlik Merkezleri ve Genç Ofislerin iş ve işlemleri ile ihtiyaçları, Deneyap Atölyeleri ve TEKNOFEST Takımlarının çalışmaları, Gençlik Merkezi Atölye ve Kulüp faaliyetleri, Gençlik Kampları, Gençlik Politika Vizyon Çalışmaları, Bilim Şenlikleri çalışmaları, Karabük’teki yatırım planlamaları ile 950 dolayındaki çalışan personelin çalışma planlamaları değerlendirilerek hizmetlerin kalitesinin artırılmasına yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin’in sunumu ile devam eden toplantı, 2025 yılında yapılması planlanan projelerin değerlendirilmesi ile yöneticilerin görüş ve önerileri ile sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Karabük’te asfalt sezonu başladı

karabukte asfalt sezonu basladi FMp8yrSf
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 20:52 tarihinde yayınlandı
0 0

Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.

Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.

Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.

Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.

Bizi sosyal medyadan takip edin