Reklam
Reklam

Gezici Başkanlık Ofisi 100. Yıl Mahallesine Kuruldu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
26 Eylül, 2016 14:34 tarihinde yayınlandı
0

 

Gezici Başkanlık Ofisi uygulaması startını 100. Yıl Mahallesi ile veren Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili, 100. Yıl Mahallesi sakinleri ile bir araya geldi.

Günün ilk mesai saatinde Belediye Başkanlığı makamı yerine 100. Yıl Mahallesi Sosyal Yaşam Merkezinde oluşturulan makamına geçen Belediye Başkanı Rafet  Vergili, mahalle sakinleri ile bire bir görüşerek vatandaşların sıkıntılarını dinledi.

Toplantı sonrası 100. Yıl Mahallesi Sosyal Yaşam Merkezinde kurulan makamından ayrılan Başkan Vergili Gezici Başkanlık Ofisi Uygulamasına yarın 27 Eylül 2016 Salı 10 ile 12 arası Belen Mahallesi ile devam edecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin