Gaziler Günü 19 Eylül Pazartesi günü (bugün) kutlanacak. Gaziler Günü nedeniyle bugün saat 11.30’da Yenişehir Atatürk Anıtına Muharip Gaziler Derneği ve Harp Malülü Gaziler Şehit Dul ve Yetimler Derneği tarafından çelenk konulacak. Saygı Duruşu bulunulduktan sonra ve İstiklal Marşı eşliğinde Türk bayrağımız göndere çekilecek. Günün anlam ve önemini belirten şiirin okunmasının ardından Türkiye Muharip Gaziler Derneği Karabük Şube Başkanı Sebahattin Çorbacı ve Vali Mehmet Aktaş birer konuşma yapacaklar. Atatürk Anıtındaki törenin sona ermesinden sonra Polisevinde Öğle Yemeği yenecek.
Öte yandan yine aynı gün öğle namazı öncesi Yenişehir Camiinde Mevlid-i Şerif okunacak.
