Reklam
Reklam

Gazetecilere 24 Temmuz Kahvaltısı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
24 Temmuz, 2022 12:26 tarihinde yayınlandı
0

24 Temmuz Basın’dan Sansürün kaldırılışının 104. Yıldönümü nedeniyle Karabük’te görev yapan Gazeteciler KARDEMİR A.Ş. Kurumsal İletişim Müdürü Şakir Kurter tarafından organize edilen kahvaltıda bir araya geldi.

Yenişehir Demir Çelik Mühendisler  Derneği Lokalinde düzenlenen kahvaltı programında basın mensuplarıyla tek tek ilgilenen Kardemir Kurumsal İletişim Müdürü Şakir Kurter, “Kardemir AŞ olarak; sansürsüz, tarafsız, doğrunun yanında, kamuoyunun aydınlatılması görevini yerine getirme mücadelesinde günün her saatinde, mesai kavramı gözetmeksizin çalışan bütün basın emekçilerinin 24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramı´nı en içten duygularla kutluyoruz” dedi.

Karabük Gazeteciler Derneği Başkanı Metin Kaya da gün dolayısıyla yaptığı değerlendirmede,  “Hafta sonu güzel bir günde basın çalışanlarına kahvaltı ikramında bulunan Kardemir Kurumsal İletişim Müdürü Şakir Kurter beyin şahsında Yönetim kuruluna teşekkür ediyoruz. 24 Temmuz Basından Sansürün kaldırılışının 114. Yıldönümü ve basın bayramı vesilesiyle arayan, soran güzel dileklerde bulunan başta sayın Valimiz olmak üzere herkese tüm meslektaşlarım adına şükranlarımızı sunuyoruz”  dedi.

GAZETECİLER ATATÜRK ANITINA ÇELENK KOYDULAR

24 Temmuz Basından Sansürün Kaldırılışının Yıldönümü nedeniyle Karabük Gazeteciler Cemiyeti tarafından Kent Meydanında bulunan Atatürk Anıtına çelenk sunumu gerçekleştirildi. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin