Reklam
Reklam

Düğün yemeğinden zehirlenen davetliler hastanelik oldu

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
05 Eylül, 2023 12:48 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak’ın Devrek ilçesinde düğünde ikram edilen yemekten yiyen 70 davetli zehirlenme kuşkusuyla hastaneye başvurdu.

Olay ilçeye bağlı Karşıyaka Mahallesi’nde meydana geldi. Savlara nazaran, düğünde tavuk, pilav ve nohudun yer aldığı yemeklerden yiyen vatandaşlar mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri yaşamaya başladı. Devrek Devlet Hastanesi’ne zehirlenme kuşkusuyla başvuran 70 şahıstan kimileri tıbbi müdahalelerinin akabinde taburcu edildi. Kimi vatandaşların ise tedavileri sürüyor.

Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü yetkilileri ikram edilen yiyeceklerden numune alarak laboratuvara gönderdi.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin