Reklam
Reklam

Diş Hekimliği  Fakültesi öğrencileri klinik eğitime başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
30 Eylül, 2021 07:53 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’ne alınan ilk öğrenciler 4. dönemlerine başladı. Karabük Üniversitesi’nde 27 Eylül’ de derslerin başlaması ile Diş Hekimliği Fakültesi 4. dönem öğrencileri Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde hocalarının kontrolünde hasta muayene ve girişimsel tedavi işlemlerine başladı. Haftanın her günü öğleden sonraları Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde klinik eğitimlerine başlayan 46 öğrenci bazı teorik dersleri de yine hastanedeki salonda alabiliyor.

Diş hekimi adaylarının hastanede olmalarından dolayı memnuniyet duyduklarını ifade eden Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi, Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Bilim Doktoru Doç. Dr. Ahmet Taylan Çebi,  2021-2022 Eğitim-Öğretim Dönemi ilk Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi ve Ağız Hastalıkları dersi sonrası öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin