Reklam
Reklam
corumda galatasaray taraftarlar sokaklari bayram yerine cevirdi cqsZWxdR
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
10 Mayıs, 2026 08:30 tarihinde yayınlandı
0

Çorum’da Galatasaray taraftarlar sokakları bayram yerine çevirdi

Galatasaray’ın şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Çorum’da ve Alaca ilçesinde binlerce taraftar sokaklara döküldü. Kadeş Barış Meydanı ve şehrin ana caddelerinde bir araya gelen her yaştan vatandaş, şampiyonluğu meşaleler ve tezahüratlarla kutladı.

Trendyol Süper Lig’de Galatasaray’ın şampiyonluğunu garantilemesiyle Çorum’da ve Alaca ilçesinde taraftarlar maçın bitiş düdüğüyle birlikte ellerindeki bayraklar ve formalarla sokaklara akın etti. Sarı-kırmızılı taraftarlar, kutlamaların merkezi olan Kadeş Barış Meydanı’nda marşlar eşliğinde doyasıya eğlendi. Şehrin en işlek caddelerinde yüzlerce araçla konvoylar oluşturuldu. Sarı-kırmızılı taraftarlar, bayraklarla süslenen araçlarıyla şehir turu attı.

“İyi ki Galatasaraylıyız”

Maç sonrasında sokağa çıkarak kutlamalara katılan Cüneyt Çeltek, “Çok mutluyuz şu anda duygularımı anlatamıyorum. İyi ki Galatasaraylıyız. Çok teşekkür ediyorum babama anneme. Ben babadan Galatasaraylıyım. Evlatlarımda benimle birlikte bu takımı tutuyorlar. Tüm Galatasaray oyuncularına ve camiasına bizlere bu duyguyu yaşattıkları için çok teşekkür ediyoruz” dedi.

“İlklerin takımı Galatasaray”

Büyük sevinç yaşadığını ifade eden Engin Sadık Öz de, “Bu sene oğlumun 4. şampiyonluğu, doğdu doğalı şampiyonluk kutluyor. Seneye inşallah 5. şampiyonluğu kutlayacağız üst üste. İlklerin takımı Galatasaray. Alkışlayalım” diye konuştu.

“Seneye 5. kez şampiyon olup kendi rekorumuzu tazeleyeceğiz” diye konuştu.

Dört kez üst üste şampiyon olmanın bir kez daha gururunu yaşadığını söyleyen UltrAslan Taraftar Grubu Çorum Koordinatörü olan Mustafa Dalkıç ise, “Gururluyuz ve mutluyuz dört sene üst üste şampiyon olmanın gururu bir kez daha yaşıyoruz. Seneye beşinci kez şampiyon olup kendi rekorumuzu tazeleyeceğiz. İnşallah Avrupa’da aynı başarıyı gösterip şampiyonlar liginde güzel yerlere gelmeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin
tosya belediyesinden oto sanayi bolgesinde cevre temizligi dq4sOb1U
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
12 Haziran, 2026 16:52 tarihinde yayınlandı
0 0

Tosya Belediyesi’nden Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği

Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği gerçekleştirerek, çevre kirliliğine sebep olan ve yolları daraltan olumsuzluklar giderildi.

Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde düzensiz şekilde bırakılan hurda araçlar, çevre kirliliğine sebep olan görüntüler ve yolların daralmasına sebep olan olumsuzlukların giderilmesi için çalışma başlattı. Tosya Belediye Başkanı Volkan Kavaklıgil, belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmaları yerinde inceledi.

Konuyla ilgili yapılan açıklamada, ortak kullanım alanlarının amacı dışında kullanılması, çevreyi ve şehir düzenini olumsuz etkileyen görüntülerin oluşmasının kabul edilemez olduğu belirtilerek, şehrin düzenini bozan hiçbir oluşuma izin verilmeyeceği belirtildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin