Reklam
Reklam

Çaylı: “Fotoğraf çektirme ve izleme platformu şekillenmeye başladı”

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
10 Temmuz, 2021 12:30 tarihinde yayınlandı
0

Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, Ihlamur Terasta yapımına başlanan yeni fotoğraf çektirme ve izleme platformunda  sona yaklaşıldığını söyledi.

Batı Karadeniz’in gözde yerlerinden birisi olan Ihlamur Terasa yenilikler kazandırma devam ettiklerini ifade eden Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, “Geçtiğimiz günlerde Ihlamur Teras tesisimizde çalışmasına başladığımız ve tesisimize bambaşka bir hava katacak olan, iki platform arasında doğal ağaç köprü ile geçişi sağlanacak fotoğraf çektirme ve izleme platformu şekillenmeye başladı. Tesisimizde ki çalışmalarımızı kısa sürede tamamlayıp platformu gelen misafirlerimizin hizmetine sunacağız. Platformun tamamlanmasının ardından gelen misafirlerimiz platforma çıkarak hem doğanın güzelliklerini izleyebilecek, hem de kendi fotoğraflarını ve Yenice’nin muhteşem doğa manzarasını daha rahat çekerek arşivlerine ekleyebilecekler” dedi. (Haber Merkezi)

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin