KASTAMONU Çatalzeytin MYO’da 2016-2017 eğitim-öğretim yılı akademik yılı açılışı yapıldı. Öğretim görevlileri Yasemin Soy ve Bünyamin Akyol ile öğrencilerin katıldığı törende bir dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın söylenmesinden sonra Okul Müdürü Prof. Dr. Orhan Küçük bir konuşma yaptı. Program sunuculuğunu Engelli Bakım 2. sınıf öğrencisi Emine Özcan ve Yaşlı Bakım 2. sınıf öğrencisi Sebahat Güler yaptığı program sonrasında 362 öğrenci derslerine başladı. Öte yandan yeni akademik yılda kız öğrenciler Çelebiler’deki yurtta, erkek öğrenciler ise belediyenin işlettiği Kızılay Yurdu’nda kalacağı açıklandı.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya