Reklam
Reklam

Çankırı’ya 7 Yeni Ambulans

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
12 Şubat, 2015 08:57 tarihinde yayınlandı
0

ÇANKIRI Sağlık Bakanlığı tarafından Çankırı’ya tahsis edilen 7 ambulans düzenlenen törenle hizmete girdi.
Karatekin Parkı’nda gerçekleştirilen ambulans dağıtım töreninde konuşan Vali Vahdettin Özcan, sağlık alanında yaşanan gelişmelerin kendisini mutlu ettiğini belirtti.
Çankırı genelinde ambulans sayısının 32’ye çıktığını vurgulayan Özcan, ” Türkiye’de sağlık alanındaki memnuniyet oranı yüzde 80’lere çıktı.
Bu demek oluyor ki, halkımız sağlık çalışmalarımızdan memnun. Bunda siz sağlık çalışanlarının çok büyük katkısı var. Hepinize özverili çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Hepinizin anlından öpüyorum” dedi.
İl Sağlık Müdürü Dr. Halil Nevzat Yetkin de Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından tahsis edilen ambulansların, Çankırı merkez ve ilçelerde görevlendirileceğini açıkladı.
Konuşmaların ardından ambulansların anahtar teslimi yapıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin