Reklam
Reklam

Boluspor’da 20 yıl görev yapan kulüp müdürü emekli oldu

bolusporda 20 yil gorev yapan kulup muduru emekli oldu BWAsli4r
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
01 Ağustos, 2025 20:15 tarihinde yayınlandı
0

Boluspor Kulübü’nde 20 yıldır kulüp müdürlüğü vazifesini yürüten Yaşar Yağdı, emekliye ayrıldı. Kulüp idaresi ve çalışanı, Yağdı’ya pastalı bir merasimle veda etti.

Kırmızı-beyazlı kulüpte 20 yıldır idari misyonda bulunan Yaşar Yağdı, emekli oldu. Boluspor tesislerinde uzun yıllar hizmet veren deneyimli isim Yağdı için kulüp binasında sürpriz yapıldı. Pasta kesilerek veda edilen Yaşar Yağdı, duygusal anlar yaşadı.

Bizi sosyal medyadan takip edin