Reklam
Reklam

Bitkin Halde Bulunan Doğan, Tedavi Edilerek Doğaya Salındı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
16 Aralık, 2015 07:30 tarihinde yayınlandı
0

Yenice ilçesinde yol ortasında bitkin halde bulunan doğan, veteriner kontrolünün ardından tedavisi ve beslenmesi yapılarak tekrar doğaya salındı.
Yenice Belediyesi’nde şoför olan Aytaç Derecik, aracıyla ilçe merkezinden Karabük’e giderken Bolkuş köyü mevkisinde yol ortasındaki yatan doğanı gördü. Derecik, hareket edemeyen doğanı alarak Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü’ne götürdü. Veteriner kontrolü yapılan doğanın sağlık durumunun iyi olduğu belirlendi. Kış ayı nedeniyle yemek bulamadığından açlıktan bitkin düştüğü tahmin edilen doğan, tedavisi beslenmesi yapılıp uçabilecek duruma geldikten sonra yeniden doğaya salındı.

Bizi sosyal medyadan takip edin