Reklam
Reklam

Belediye İl Jandarma Fidanlığına 500 Ceviz Fidanı Dikti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
04 Mart, 2016 09:42 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri başta yamaçlar olmak üzere il genelinde park, yeşil alanlar ve Araç Çayı çevresine binlerce ceviz ağacı dikti.
Son olarak Karabük Üniversitesi karşısında bulunan İl Jandarma Komutanlığı fidanlığına 500 ceviz fidanı toprakla buluşturuldu.
Meyve veren ve meyvesi tüketilen ağaçlar arasında büyüklük açısından ilk sıralarda yer alan ceviz ağacının en önemli özelliklerinden biri havaya saldığı sülfür gazı ile ozon tabakasının tamirine katkı sağlaması. Ayrıca fidanların araçlardan çıkan egzoz gazını da emerek havayı temizlemek gibi bir başka özelliği de bulunuyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin