Reklam
Reklam

Başkan Vergili, LGS Birincilerini Tebrik Etti

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
04 Temmuz, 2022 13:27 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye başkanı Rafet Vergili,  Liseye Geçiş Sınavında (LGS) 500 tam puan alarak birinci olan öğrencileri tebrik etti.

Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili LGS sınavında başarı gösteren öğrencileri tebrik ederek; “2022 LGS sonuçlarına göre ilimiz genelinde 5 öğrencimiz 500 tam puan alarak Türkiye birincisi olmuştur. Türkiye birincisi öğrencilerimiz, Mevlana İmam Hatip Ortaokulu Öğrencimiz Şeyma Nur Coştu, Safranbolu Emek Ortaokulu Öğrencimiz Elif Bayram,
Şehit Murat Akdemir Proje Anadolu İmam Hatip Lisesi bünyesindeki İmam Hatip Ortaokulu Öğrencimiz Aslınur Karabulut, Karabük Bahçeşehir Koleji Ortaokulu Öğrencileri  Deniz Serkan Adabaş ve Kerem Eserler’i başarılarından dolayı tebrik ediyor, tüm öğrencilerimiz için sonuçların hayırlı olmasını diliyorum” dedi. (Halil Kızılyer)

Bizi sosyal medyadan takip edin