Reklam
Reklam

Başkan Köse’den Ramazan ayı Mesajı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
24 Nisan, 2020 08:41 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Ramazan ayının başlaması nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.

Başkan Köse mesajında; “Birliğin, beraberlik ve dayanışmaya en çok ihtiyacımız olan bu günlerde 11 ayın sultanı Ramazan ayına bir kez daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

Ramazan Ayı demek sadece oruç tutmak demek değildir. Hoşgörünün, barışın, sevginin, yardımlaşma ve paylaşmanın ayıdır. Yani bu günlerde en çok ihtiyacımız olan duyguların ayıdır. Ramazan Ayının ülkemizde ve dünyada yaşanan salgın sürecinde, milletçe bütünleşeceğimiz, barışın etrafında kenetleneceğimiz bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Bu vesile ile başta Safranbolulu vatandaşlarımız olmak üzere tüm İslam âleminin Ramazan ayını kutluyor, bu mübarek ayın, bereket, huzur, mutluluk ve en önemlisi sağlık getirmesini temenni ediyorum. Ramazan ayımız mübarek olsun” ifadelerine yer verdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin