Reklam
Reklam

Başkan Köse’den “14 Mart Tıp Bayramı” Kutlama Mesajı

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
13 Mart, 2021 12:34 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Köse yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi:
İnsan sağlığının korunması ve var olan sağlık sorunlarının giderilmesinin her zaman tıp biliminin en önemli hedeflerinden biridir. Özellikle son bir yıldır ülkemizi etkisi altına alan pandemi ile kahramanca mücadele eden başta hekimlerimiz olmak üzere tüm sağlıkçılarımıza minnettarız.
Sağlık çalışanlarımız oldukça zor koşullarda, yoğun gayretle çalışmaktadırlar. Hiç şüphesiz gerçekleştirmiş oldukları bu onurlu çalışmalara insanlık her zaman müteşekkir olmuştur. Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, ‘Beni Türk hekimlerine emanet ediniz’ sözü buna en iyi örnektir. Değerli doktorlarımıza ve her düzeydeki sağlık çalışanlarına bu zor ama onurlu görevlerinde başarı diliyor, bu kutsal görevi başarı ile sürdürecekleri inanç ve temennisiyle, başta Safranbolu olmak üzere yurdumuzun dört bir yanında sağlık hizmeti veren tüm sağlık camiasının 14 Mart Tıp Bayramını kutlar, başarılarının devamını dilerim”

Bizi sosyal medyadan takip edin