Reklam
Reklam

Başkan Köse Terminalde incelemede bulundu

Nurettin Acar Avatarı
Nurettin Acar tarafından
10 Haziran, 2020 12:27 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse Safranbolu Otobüs Terminalindeki yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.
Başkan Elif Köse’ye; Başkan Yardımcısı Halil Bakkal, Fen İşleri Müdürü Sinan Çapraz, İmar Müdürü Başak Dökmeci eşlik etti.
Çalışmalar hakkında bilgiler alan Başkan Elif Köse “Turizme açılan kapılarımızdan biri olan otobüs terminalinin, Safranbolumuza yakışır bir hale gelmesi için başlatılan yenileme çalışmalarının kısa bir süre içinde biteceğini müjdelemek isterim. Yeni yüzüyle gelen misafirlerimizi karşılarken artık içimiz çok rahat olacak” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin