Reklam
Reklam

Başkan Çetinkaya’dan Umut Dolu Bir Yıl Temennisi

677533fee0246
Fatma Tüfekçioğlu Avatarı
Fatma Tüfekçioğlu tarafından
01 Ocak, 2025 15:24 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, 2024 yılının sona ermesiyle birlikte yeni yıl mesajı yayınladı.

Başkan Çetinkaya, yeni yılın Karabüklüler için huzur, sağlık ve başarı dolu bir yıl olmasını temenni ederek, 2024 yılının tüm zorlukları geride bıraktığını ve yeni bir başlangıç fırsatı sunduğunu vurguladı. Başkan Çetinkaya, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Sevgili Karabüklü hemşehrilerim, ülkemiz adına önemli gelişmelerin yaşandığı 2024 yılını geride bıraktık, umutlarımızı tazeleyip yeni hedeflere yelken açacağımız yeni bir yıla adım attık. 2025 yılının sevgi, saygı ve dayanışmanın hakim olduğu, sağlık ve mutluluk dolu bir yıl olmasını diliyorum. Başta siz değerli Karabüklü hemşehrilerim olmak üzere tüm insanlık için güzellikler getirmesini temenni ediyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorumlar

  1. Semih Ali

    Daha modern bir Karabük ve Safranbolu için tüm vatandaşlarımızın özverili olması ve çevreyi evlerinin içini nasıl temiz tutuyorlarsa o şekilde sokakları da temiz tutmaladır… Belediye Başkanı Sayın Özkan Çetinkaya nın yanında dayanışma içinde vatandaş olarak ta katkıda bulunmalıdır…. İnşallah Ülkemiz 🇹🇷 adına her şey Rabbimin izniyle hayırlı olur… Selametle kalın….🍀

Yeni yorumlara kapalı.