Reklam
Reklam

Başkan Çetinkaya, personellerle bayramlaştı

1 14
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
15 Nisan, 2024 19:56 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, bayram süresince çalışan personellerle bir araya gelerek geçmiş bayramlarını kutladı.

Bayramlaşma töreninde Belediye Başkanı Çetinkaya, “Bir yerel seçim gerçekleştirdik. Fakat seçim artık geride kaldı. Artık güzel şehrimize hep birlikte omuz omuza vererek, güzel işler yapacağız. Allah sizlere işlerinizde kaza bela vermeden çalışmak nasip etsin. Evlatlarınızla, ailenizle mutlu bir hayat diliyorum. Hepimiz birlik olup gerekeni yapacağız. Mesai arkadaşlarımız ne kadar mutlu olursa, bizlerde o kadar mutlu oluruz. Şehrimizde o kadar güzel olur diye düşünüyorum. Bugüne kadar yaptıklarınızdan dolayı Allah sizden razı olsun. Emeğinize sağlık. Hayırlı işler diliyorum” dedi.

Program Çetinkaya tarafından yapılan duanın ardından sona erdi.

AW183007 02 jpg

Bizi sosyal medyadan takip edin