Reklam
Reklam

Bakan Eroğlu’ndan Kastamonu’ya Gölet Müjdesi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
08 Mart, 2016 10:14 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, Kastamonu’da gölet yapımı için çalışmaların başladığını açıkladı.
Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu’nun talimatlarıyla Tosya Akbük Göleti’nin kamulaştırma işlemlerine başlandı. Tosya Akbük Göleti projesinin kamulaştırma işlemlerinin yapılabilmesi maksadıyla gerekli kamu yararı kararı için düzenlenen olur, Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu tarafından imzalandı. Bakan Prof. Dr. Veysel Eroğlu tarafından kamulaştırma yapılabilmesi için olur verilen Tosya Akbük Göleti’nin hizmete açılması ile 4 bin 770 dekar araziye su temin edilecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin