KASTAMONU ‘nun Azdavay ilçesinde zabıta ekipleri tarafından kamu yararına ölçü ve tartı aletlerinin periyodik muayene ve damgaları yapıldı. 3516 Sayılı Ölçü ve Ayar Kanunu gereği gerçekleştirilen denetimlerde ekipler, vatandaşların haklarının korunması ve daha sağlıklı bir alışveriş sağlanması amacıyla Azdavay esnafını tek tek dolaştı. Kontroller hakkında bilgi veren zabıta memuru Ahmet Özcan, denetimlerin 2 yılda bir yapılması gerektiğini belirtti. Özcan, “Bizim görevimiz, ilçemizde bulunan esnafımızın kullandıkları terazileri her iki yılda bir kontrolü ve damgasını yaparak, tartı işlemlerinin daha iyi bir şekilde yapılmasını sağlamak ve vatandaşlarımıza eksik mal verilmemesini temin etmektir. Bu gayede ki çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi. Azdavay esnafı ve vatandaşlar denetimlerden memnun olduklarını ifade etti.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem
Eşini boğup kahve kupasıyla yüzünü parçalayan koca hakkında ağırlaştırılmış müebbet talebi
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem