Reklam
Reklam

Asker uğurlama eğlencesi hastanede bitti

asker ugurlama eglencesi hastanede bitti nXbaEbgn
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
25 Ocak, 2026 00:07 tarihinde yayınlandı
0

Bartın’da asker uğurlama eğlencesine katılan 15 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Bartın Esentepe Mahallesi’nde gerçekleştirilen asker eğlencesinde ikram edilen yemeğin ardından 15 kişi, kusma ve mide bulantısı şikayetleriyle Bartın Devlet Hastanesi acil servisine başvurdu. Yedikleri yemekten zehirlendikleri değerlendirilen 15 kişi tedavi altına alındı. Olayla ilgili inceleme başlatılırken, tedavi altına alınanların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin